7 modalitati utile de a imbunatati sanatatea copilului tau

O sanatate buna este esentiala pentru copii pentru a se dezvolta si a deveni adulti sanatosi.

Parintii se trezesc adesea intreaba ce pot face mai mult pentru a se asigura ca copiii lor au obiceiuri bune de sanatate.

Din fericire, exista o multitudine de sfaturi simple de sanatate care pot fi implementate pentru a imbunatati sanatatea generala a copiilor.

Acest articol va oferi o prezentare generala a unor sfaturi de sanatate eficiente si usor de implementat pentru copii.

Aceste sugestii pot ajuta la crearea unui mediu mai sanatos pentru copii si la promovarea beneficiilor pe termen lung pentru sanatate.

Sfaturi utile pentru a imbunatati sanatatea copilului dvs

Gestionati-le rutinele de somn

O cantitate adecvata de somn va fi in fruntea listei de sfaturi de sanatate pentru copii, deoarece corpul dumneavoastra are nevoie de un somn adecvat pentru a va gestiona sanatatea generala.

In cazul copiilor, necesarul de somn variaza in functie de varsta lor.

De exemplu, bebelusii vor avea nevoie de cel putin 16 ore de somn, in timp ce copiii mici vor avea nevoie de 12 pana la 14 ore.

Copiii cu varsta cuprinsa intre trei si 12 ani vor avea nevoie de 10 pana la 12 ore de somn, iar opt pana la noua ore sunt suficiente pentru copiii mai mari decat atat.

Asigurati-va ca va formati obiceiuri bune de somn, cum ar fi sa va incurajati copiii sa doarma devreme si sa va treziti devreme pentru a va forma un program de somn sanatos.

Alegeti un stil de viata sanatos

Sanatatea noastra reflecta alegerile pe care le facem pentru a ne trai viata.

Prin urmare, alegerile pe care le vom face pentru a ne conduce viata ne vor afecta si sanatatea pe termen lung.

De exemplu, daca aveti de gand sa-l faceti in mod regulat pe copilul dumneavoastra sa manance junk food sau sa sustineti un stil de viata sedentar pentru el, aceasta ii va afecta sanatatea.

Asadar, asigurati-va ca copilul dumneavoastra face alegeri sanatoase, hranindu-i cu alimente nutritive cu vitamine esentiale, minerale, proteine ā€‹ā€‹si alti nutrienti.

Asigurati-va ca copilul dumneavoastra participa la activitati extracurriculare, cum ar fi sporturi in aer liber, arta si alte hobby-uri pentru a mentine sanatatea fizica si mentala sanatoasa.

Mentine evidenta medicala

Acest sfat pentru copii nu are legatura directa cu imbunatatirea sanatatii copilului dvs., ci contribuie la mentinerea unei bune in timp.

O parte din a avea un copil va include, in principal, sa porti in jur un dosar voluminos care include toate istoria medicala a acestuia ā€“ de la analize de sange si antecedente de alergii pana la inregistrarile de imunizare si rapoartele testelor de laborator.

Dar cat de eficient este acest mod de scoala veche? Nu prea, daca te gandesti bine.

Intotdeauna sunteti expus riscului de a pierde o hartie importanta sau de a uita sa-l depuneti si eventual sa nu o aduceti cu dvs. la urmatoarea vizita la medic.

O aplicatie PHR precum Health-e va poate ajuta sa salvati istoricul medical al copilului dumneavoastra in format digital, astfel incat sa il puteti purta oricand este necesar!

Imbina sanatatea cu invatarea

In calitate de parinti, este esential sa urmati sfaturi pentru a imbunatati sanatatea copilului dumneavoastra.

Dar te-ai gandit vreodata ca a-ti invata copilul importanta de a ramane sanatos nu ar trebui sa fie intotdeauna plictisitor?

Da, puteti adauga o nota de distractie la unele lectii de sanatate amestecand cele doua.

De exemplu, lasati-va copilul sa identifice culorile legumelor si fructelor in timp ce mananca sau il puteti invata cum sa numere cand sara coarda!

Vezi, nu trebuie sa fie plictisitor pana la urma.

Dezvoltati o igiena personala sanatoasa

Un alt sfat util pentru a imbunatati sanatatea copilului tau si a-l ajuta sa-si mentina o viata sanatoasa este adoptarea unei bune igiene personale.

Igiena personala este un aspect esential pentru mentinerea sanatatii, in special pentru copii.

Dezvoltarea unor bune obiceiuri de igiena personala la o varsta frageda poate contribui in mare masura la prevenirea raspandirii germenilor si a bolilor.

Joaca un rol cheie in protejarea copiilor de bolile cauzate de bacterii si virusi in scoli, locuri de joaca si alte locuri publice.

Copiii sunt mai susceptibili de a se imbolnavi decat adultii, deoarece sistemul lor imunitar este inca in curs de dezvoltare.

Puteti minimiza riscul lor de a contracta boli prin:

  • Spalarea frecventa a mainilor cu apa si sapun;
  • Utilizarea dezinfectantilor pentru maini atunci cand este necesar;
  • Acoperirea gurii in timp ce tusesc sau stranuta;
  • Periajul si folosirea atei dentare;
  • Spalarea mainilor inainte de a manca, dupa ce a venit din afara si dupa folosirea toaletei (pentru a tine germenii departe de corp);
  • Clatirea gurii dupa masa;
  • Evitarea contactului apropiat cu persoanele bolnave.

Nu uitati de imunizarile lor regulate

Imunizarea regulata a copiilor este unul dintre cele mai importante sfaturi pentru a le imbunatati sanatatea si pentru a va asigura ca nu se imbolnavesc frecvent.

Vaccinurile sunt concepute pentru a ajuta la protejarea copiilor de diferite boli care pot cauza boli grave sau chiar moartea.

Urmand programul de vaccinare recomandat, parintii isi pot preveni copiii sa contracteze rujeola, oreion, rubeola si poliomielita.

Asadar, daca exista in asteptare vaccinuri de rapel COVID-19 sau vaccin antigripal care trebuie administrate copilului dumneavoastra, programati-va imediat la medic!

Reduceti timpul lor de ecran

In era digitala de astazi, copiii petrec mai mult timp in fata ecranelor decat oricand.

In timp ce tehnologia a adus multe facilitati in vietile noastre, timpul excesiv pe ecran poate dauna sanatatii si bunastarii copiilor mici.

Reducerea timpului pe ecran poate imbunatati sanatatea fizica a copilului.

Utilizarea excesiva a ecranului poate duce la un comportament sedentar si la lipsa activitatii fizice, ceea ce creste riscul de obezitate si alte probleme de sanatate conexe.

Copiii pot dezvolta obiceiuri mai sanatoase care promoveaza conditia fizica prin incurajarea timpului de joaca in aer liber sau angajandu-se in jocuri active care nu implica ecrane.

Pe acelasi subiect

Recente