24 de ore in oras – Cum sa plimbi un strain cu folos

11:00 am Primul obiectiv al zilei este Casa Poporului. Rezerva un loc in cadrul unuia din tururile organizate pentru turisti. In afara noastra, a bucurestenilor, toata lumea este cu adevarat interesata sa o vada pe dinauntru.

12:30 Masa de pranz la Caru’ cu bere, un loc care impresioneaza sigur prin combinatia de succes dintre istorie, arhitectura, mancare simpla, fara sofisticareli, dar gustoasa. Plus berea casei, proaspat preparata.

Dupa pranz: O plimbare pe Calea Victoriei, in care “punctezi”, la pas, cateva din asa numitele landmarkuri ale metropolei.4:00 pm Tur al Galeriei de Arta Medievala, de la Muzeul National de Arta.

7:30 pm Cina la The Harbour, in Piata Amzei, in acordurile a trei cantareti la mandolina. Preturi piperate, servire medie.

10.30 pm Incepem traseul nocturn cu Limelight, primul si singurul piano bar din capitala. Muzica live nu incepe pana la ora 11:30.

Pana atunci am comandat bauturile si ne-am ocupat strategic locul in “alcovul” cu canapele. Spatiu rezervat nefumatorilor. O ora mai tarziu, barul era plin ochi de oameni care dansau pe o selectie de coveruri ale trioului pian-chitara-chitara bas.

12:00 noaptea Coboram pe Calea Victoriei catre clubul Embryo, super- aglomerat. Atractia principala in seara aceasta este un DJ cunoscut din Italia. Ne facem loc cu greu pana la bar, unde incepe o asteptare lunga de mai bine de o jumatate de ora. Nici la etaj lucrurile nu stau mai bine.

Cineva a avut proasta inspiratie sa-si aniverseze ziua acolo. Plecam peste trei sferturi de ora, transpirati, dar multumiti.

1:30 Urmatoarea oprire o facem pe Lipscani, la clubul Loggia, care este aproape gol. Atmosfera linistita. DJ setul nu este foarte antrenant. Ne savuram linistiti specialitatea casei in materie de cockteiluri, combinatie-surpriza de licori, fructe si arome. Plecam dupa mai putin de jumatate de ora.

Zborul inapoi acasa este la o ora decenta (10:00 am), iar invitatul meu mai are inca timp sa-si faca bagajele.