Comunicarea nonverbală este un proces care necesită concentrarea deplină asupra experienței de moment. Dacă plănuiți ce veți spune în continuare, vă verificați telefonul sau vă gândiți la altceva, sunteți aproape sigur că veți pierde indicii nonverbale și nu veți înțelege pe deplin subtilitățile a ceea ce se comunică. Pe lângă faptul că sunteți pe deplin prezenți, puteți îmbunătăți modul în care comunicați nonverbal prin învățarea gestionării stresului și dezvoltarea conștiinței emoționale.

Învață să gestionezi stresul în acest moment

Stresul compromite capacitatea ta de a comunica, chiar si in mediul online pe matrimoniale.xyz. Când sunteți stresat, este mult mai probabil sa interpretezi greșit alte persoane, poti trimite semnale confuze si te poti face inteles gresit. Și amintiți-vă: emoțiile sunt contagioase. Dacă sunteți supărat, este foarte probabil să-i supărați pe alții, făcând astfel o situație proastă si mai rea. Dacă vă simțiți copleșiți de stres, luați o pauză. Ia-ti un moment să te calmezi înainte de a continua din nou conversația. Odată ce ți-ai recăpătat echilibrul emoțional, te vei simți mai bine echipat pentru a face față situației într-un mod pozitiv.

Cel mai rapid și mai sigur mod de a te calma și de a gestiona stresul în acest moment este să-ți folosești simțurile – ceea ce vezi, auzi, mirosi și atingi – sau printr-o mișcare liniștitoare. Vizionând o fotografie a copilului sau a animalului de companie, mirosind un miros preferat, ascultând o anumită piesă muzicală sau strângând o minge de stres, de exemplu, vă puteți relaxa și reorienta rapid. Deoarece toată lumea răspunde diferit, poate fi necesar să experimentați pentru a găsi experiența senzorială care funcționează cel mai bine pentru dvs.

Dezvoltați-vă conștiința emoțională

Pentru a trimite indicii nonverbale exacte, trebuie să fiți conștienți de emoțiile voastre și de modul în care acestea vă influențează. De asemenea, trebuie să fii capabil să recunoști emoțiile celorlalți și adevăratele sentimente din spatele indiciilor pe care le trimit. Aici intervine conștientizarea emoțională.

Conștientizarea emoțională vă permite:

• Sa citiți cu exactitate alte persoane, inclusiv emoțiile pe care le simt și mesajele nerostite pe care le trimit.

• Sa creați încredere în relații, chiar si in cele de pe Matrimoniale Timisoara, trimițând semnale nonverbale care se potrivesc cu cuvintele dvs.

• Sa răspundeți în moduri care arată altora că înțelegeți și vă pasă.

Mulți dintre noi suntem deconectați de emoțiile noastre – în special emoții puternice, cum ar fi furia, tristețea, frica – pentru că am fost învățați să încercăm să ne oprim sentimentele. Dar în timp ce îți poți nega sau amorți sentimentele, nu le poți elimina. Sunt încă acolo și încă îți afectează comportamentul. Prin dezvoltarea conștiinței emoționale și conectarea chiar și cu emoțiile neplăcute, veți obține un control mai mare asupra modului în care gândiți și acționați. Pentru a începe să vă dezvoltați conștiința emoțională, exersați meditația mindfulness în setul gratuit de instrumente de inteligență emoțională HelpGuide.

Exista si alte metode care va pot ajuta sa deveniti o persoana mai echilibrata atat din punct de vedere mental cat si emotional. Ei bine, variante exista cu siguranta. Tot ce trebuie sa faceti este sa va doriti sa schimbati ceva la dvs. Cu rabdare si perseverenta, va puteti imbunatati considerabil comunicare nonverbala in cuplu si nu numai.