Cand cineva spune sau face ceva care te doare, te poti simti furios, trist, jenat sau chiar speriat. In timp ce poate fi tentant sa te revolti, uneori cel mai bun lucru pe care il poti face este sa pui o fata calma si sa ignori comportamentul toxic al persoanei. Dupa evenimentul dureros, acorda-ti timp sa te simti suparat. Intelegerea comportamentului celeilalte persoane si controlul sentimentelor tale despre ceea ce s-a intamplat te poate ajuta, de asemenea, sa incepi sa mergi mai departe.

Daca nu stii cum sa ignori pe cineva care te-a ranit, citeste mai jos

Stai linistit  

Daca o alta persoana incearca in mod intentionat sa te raneasca sau sa te supere, este important sa nu ii oferi ceea ce vrea. Pe de alta parte, daca nu te-a raniti in mod intentionat, reactia cu furie poate escalada situatia inutil. Chiar daca esti furios, trist sau speriat, fa tot posibilul sa pari calm si colectat.  S-ar putea sa-ti fie de ajutor sa: Respiri adanc prin nas si afara prin gura. Numara incet pana la 10 in cap. Pastreaza-ti fata neutra si inexpresiva. La sfarsitul zilei ar fi bine daca te-ai odihni si te-ai relaxa. Si nimic nu te poate relaxa mai bine decat o noapte romantica. Pe site-ul de intalniri, poti gasi escorte Constanta, care iti vor darui o noapte de neuitat. Site-ul este pentru toate varstele si placerile, astfel daca iti doresti o relatie casual sau una de lunga durata, pe site poti gasi. Indiferent de orasul in care te afli, pe site poti gasi escorte, de exemplu escorte Ilfov, Bucuresti, Iasi, si multe alte orase.

Taci daca nu te poti gandi la nimic constructiv de spus

Daca cineva este nepoliticos sau vatamator cu tine, s-ar putea sa simti nevoia sa reprosezi impotriva acelor cuvinte. Cu toate acestea, acest lucru va face ca situatia sa fie si mai grava. In loc sa spui primul lucru care iti vine in cap in caldura momentului, opreste-te si gandeste-te daca ceea ce vrei sa spui este necesar, adevarat sau util. Daca nu, nu o spune! Rezista dorintei de a tipa, a plange sau a insulta cealalta persoana. Incearca sa-ti musti usor limba sau sa-ti pui degetul pe buze daca te simti tentat sa insulti sau sa vorbesti inainte de a gandi.

Nu reactiona daca cealalta persoana te-a ranit intentionat

Daca esti destul de sigur ca cealalta persoana te intimideaza intentionat sau incearca sa-ti raneasca sentimentele, pur si simplu indepartarea poate fi cel mai bun mod de a face fata situatiei. Acest lucru il va face sa stie ca nu esti interesat sa te implici in comportamentul dureros si inadecvat. Daca te simti confortabil, spune cu calm ceva de genul ,,Nu mai face asta” sau ,,Modul in care actionezi este in afara liniei. Plec.”

Raspunde daca persoana respectiva este cineva pe care il cunosti

Uneori, ignorarea cuiva nu este cea mai buna reactie la un comportament vatamator. De exemplu, daca persoana care te-a ranit este un membru al familiei, un prieten sau un coleg de munca, ar putea fi mai bine sa-l confrunti calm si sa-i spui cum te afecteaza comportamentul lor. Ignorarea lor va duce probabil la resentimente infestate si nu va rezolva problema. De exemplu, ai putea spune ceva de genul: ,,Cand imi spui lucruri de genul asta, ma simt foarte ranit si nerespectat. Nu ma mai trata asa “. Daca un strain este nepoliticos fata de tine sau simti ca situatia este un incident unic, poate fi mai bine sa ignori pur si simplu ceea ce s-a intamplat si sa mergi mai departe.

Stabileste limite clare cu persoana daca comportamentul toxic e din ce in ce mai des

Daca ai de-a face cu cineva care se comporta regulat toxic, poate fi util sa stabilesti si sa respecti anumite limite cu acesta. Spune-i ca nu vei mai raspunde la comportamentul vatamator. Asigura-te ca urmaresti consecintele pe care le-ai stabilit. Uneori este util sa oferi o alternativa la comportamentul vatamator. In acest fel, poti ignora comportamentul rau, dar poti consolida alternativa mai buna. De exemplu, spune ceva de genul: ,,Nu voi purta o conversatie cu tine daca razi de mine sau ma insulti. Putem vorbi cand esti gata sa fii respectuos si sa asculti cu adevarat ceea ce am de spus. “