11 articole de recuperare postpartum de care fiecare mama are nevoie

Cand am ramas insarcinata prima data, prietena dupa prietena a inceput sa-mi dea sfaturile lor (uneori nesolicitate). Au existat sfaturi despre alaptare, programul bebelusului , dar cel mai valoros sfat pe care l-am primit a fost despre cum sa ma pregatesc pentru recuperarea postpartum.

Recuperarea dupa nastere este diferita pentru fiecare femeie, dar ceea ce avem cu totii in comun este ca trebuie sa ne recuperam. Corpurile noastre trec prin noua luni de hormoni intensi, intinzandu-se, crescand si schimbandu-se. Si asta inainte de travaliul propriu-zis. Pe masura ce ma apropiam de al patrulea trimestru, am vrut sa fiu pregatita.

Asa ca mi-am facut o trusa de recuperare postpartum. Am inclus ceai de lapte de mama (un supliment din plante pentru a creste cantitatea de lapte matern, care pana la urma nu a functionat pentru mine), o sticla peri (o sticla de irigare perineala care te ajuta sa faci curatare, ahem, acolo jos si nu este ceva de orice femeie care naste un bebelus pe cale vaginala ar trebui sa fie fara), crema pentru sfarcuri (care mi-a ajutat sa-mi vindece sfarcurile foarte crapate), o camasa de noapte pentru alaptare (pe care sincer nu am ajuns sa o port pentru ca eram mult prea cald), sosete neclare (la fel si cu faptul ca era prea calda). ), si o crema hidratanta foarte buna pentru pielea mea extrem de uscata de sarcina.

Cele mai multe dintre aceste bunatati le-am luat intr-un Mombox — nu ma vedeam alergand prin oras incercand sa gasesc toate lucrurile pe care doream sa le cumpar in ultimul moment pentru recuperarea mea postpartum. La urma urmei, mi-am nascut copilul in mijlocul unei pandemii, asa ca cu cat aveam mai putin nevoie sa ies din casa, cu atat mai bine.

Stiind cat de mult m-a ajutat propriul meu kit de recuperare postpartum, am cerut o varietate de medici, moase si doulas articolele pe care le recomanda proaspetelor mamici. De la pantaloni de trening super comozi, la pantofi.

Iata 11 articole recomandate de experti pe care sa le luati in bagajul de recuperare postpartum inainte de a merge la spital.

1. Pantaloni de sport super comozi

Tot ce mi-am dorit vreodata in acele zile postpartum timpurii a fost sa ma simt confortabil in timp ce ma taream din pat, unde am alaptat, pe canapea, unde am alaptat, la masa din bucatarie, unde am mancat. De aceea, o pereche de pantaloni de trening comozi este atat de cruciala pentru proaspete mamici, spune Cassie Shortsleeve, un antrenor de sanatate integrativ, specializat in sanatatea materna si fondatorul Dear Sunday, o platforma online care ajuta femeile sa se adapteze la maternitate. Ea va recomanda sa obtineti un set intr-o marime sau doua prea mari pentru ca „nimeni nu vrea sa poarte jambiere in acele timpuri”.

2. Haakaa

Alaptarea poate fi cu adevarat provocatoare, asa ca a avea instrumentele potrivite va poate ajuta sa va salvati sanatatea mintala. „Haakaa este ceva pe care il recomand oricarei mame care intentioneaza sa alapteze”, spune Talitha Phillips, doula in travaliu si postpartum. Haakaa este un gadget mic si ingenios care se ataseaza la san pentru a ajuta la „prinderea” orice exces de lapte. „Acest lucru este deosebit de grozav pentru mamele cu o cantitate abundenta de lapte, dar functioneaza si pentru alte mame”, spune Phillips. „Spre deosebire de pompa de san, nu stimuleaza sanul sa produca mai mult. Acest lucru inseamna ca poate fi folosit mult mai des si mai ales cand vine laptele, copilul este mic si nu te pot scurge de multe ori complet.”

3. Kit pentru maini curate

Pana cand nu vei avea un copil, nu-ti poti imagina niciodata de cate ori pe zi te vei spala pe maini. Crezi ca pandemia de coronavirus inseamna spalarea suplimentara a mainilor? Incercati sa aveti un nou-nascut care face caca si se desparte toata ziua. De aceea, setul pentru maini curate, care include un spray dezinfectant pentru maini, sapun pentru maini si unt de corp, de la Organic Bath Co. este cea mai importanta recomandare a lui Jessica Shepherd, MD, ginecolog ob-ginecologie si minim invaziv de la Universitatea Baylor. Centru medical. „Produsele lor grozave sunt organice si includ sapunuri, dezinfectante pentru maini si unturi de corp.” Eu personal iubesc si scrubul lor cu zahar si cafea. La urma urmei, proaspetele mamici vor sa fie curate… si sa miros frumos, de asemenea.

4. Crema pentru sfarcuri

Daca intentionati sa alaptati sau sa extrageti, asigurati-va ca va aprovizionati cu niste crema de calitate pentru sfarc pentru a va ajuta cu durerile usoare, cum ar fi cea organica recomandata de Amy Lewis, doula, consilier certificat in alaptare si educator pentru nastere. Aceasta este crema care mi-a salvat sfarcurile crapate in primele zile si, de cateva ori, mi-a ajutat sa-mi protejez sfarcurile atunci cand s-au fript in timpul unei zile deosebit de viguroase de pompare. „Amintiti-va, totusi, durerea nu este normala!” spune Lewis. „Obtineti ajutor de la un consilier certificat in alaptare.”

5. FasciaBlaster

Daca ati avut o cezarana si sunteti ingrijorat de cicatrice, FasciaBlaster s-ar putea ajuta, spune Courtney Virden, antrenor pentru podeaua pelviana si creatoare a unui program de baza si a podelei pelvine online. „In multe interventii chirurgicale, cum ar fi o cezarana, fascia noastra este taiata si acest lucru creeaza tesut cicatricial si aderente”, spune ea. „Poate impiedica caile nervoase (inclusiv podeaua pelvina) si poate crea disfunctii in intregul nostru sistem fascial.”

6. Perna Confort Perineala

Cunoscuta si sub numele de perna gogosi, nicio mama nu ar trebui sa-si inceapa calatoria postpartum fara unul dintre acesti copii. Chiar daca am experimentat o ruptura nu prea rea ​​de gradul doi, tot eram destul de dureroasa acolo in primele cateva saptamani postpartum. De aceea, o perna gogosi este foarte recomandata de Christine Carter Sterling, MD, un ginecolog care este specializat in a ajuta mamele sa navigheze in sarcina si perioada postpartum. Cu siguranta ai nevoie de unul dintre acestea, spune ea, „pentru ca laceratiile vaginale si hemoroizii nu sunt distractive pe care sa stai”.

7. Ot Cleansing Facial Polish

Nu este un secret pentru nimeni ca toti hormonii sarcinii si postpartum pot afecta pielea. Am fost extrem de predispusa la acnee si pielea mea a fost foarte uscata pe toata durata sarcinii (ce stralucire?) si s-a inrautatit si dupa nastere. Un bun demachiant facial si hidratant sunt instrumente esentiale postpartum. Alisa Vitti, o nutritionista functionala, iubeste lacul facial de curatare cu ovaz Naturopathica si crema hidratanta esentiala cu Calendula. „Mi-au salvat pielea dupa nastere”, spune ea. „Scaderea majora de estrogen [in perioada postpartum] poate provoca modificari majore ale pielii, cum ar fi uscaciune, acnee, hiperpigmentare si rozacee.” Ambele formule sunt sigure de utilizat in timpul alaptarii.

8. Aplicatia de meditatie asteptata

Desi este important sa ai produse in perioada postpartum, un alt „articol” de care are nevoie fiecare mama este „instrumente practice pentru a ne sprijini recuperarea emotionala postpartum”, spune Ashurina Ream, Psy.D., PMH-C, psiholog licentiat si certificat mental perinatal. furnizor de sanatate. De aceea, ea recomanda femeilor sa isi lucreze abilitatile de relaxare cu o aplicatie de meditatie precum Expectful, care este conceputa special pentru fertilitate, sarcina si parentalitate. Am folosit personal Expectful pentru a ma vindeca de avortul spontan anul trecut si pentru a face fata anxietatii din jurul noii sarcini — m-a ajutat foarte mult.

9. Vitamine postnatale

„Deoarece majoritatea femeilor pierd sange in timpul nasterii, au nevoie de suplimente in perioada postpartum”, spune Zaher Merhi, MD, un ob-ginecologie certificat de consiliu, expert in fertilitate si director al cercetarii FIV la New Hope Fertility Center. El recomanda sa tineti pasul cu pastilele de fier si vitamina D, impreuna cu vitaminele postnatale care sustin sanatatea mintala, deoarece „multe femei sunt predispuse la depresie postpartum”. Personal, mi-au placut vitaminele mele prenatale masticabile Smarty Pants si le voi continua sa iau lunile urmatoare.

10. Padsicles

Un padsicle este practic ceea ce suna: combinatia dintre un pad si un Popsicle. In timp ce acest lucru ar putea suna groaznic, este de fapt extrem de necesar pentru a ajuta la umflarea dupa nastere. Mandy Major, o doula certificata si cofondatoare/CEO al Major Care, recomanda clientilor si prietenilor sai „sa creeze un depozit de padsicule in congelator in ultima luna”. Major spune: „Totul este despre linistirea si ingrijirea zonei tale perene, care a trecut prin sonerie.” Le puteti face singur sau puteti ridica o versiune ambalata, cum ar fi Frida Mom Instant Ice Maxi Pads. „In plus fata de acele padsicle, veti dori sa aveti cele mai mari maxi tampoane pe care le puteti gasi si lenjerie intima elastica din plasa special creata pentru postpartum”, adauga ea.

11. Al patrulea trimestru de Kimberly Ann Johnson

Ceea ce aveti nevoie cu adevarat in perioada postpartum este sa intelegeti exact ce se intampla, motiv pentru care am citit aceasta carte excelenta si de ce Carrie Murphy, o doula cu spectru complet care ofera asistenta virtuala pentru planificarea postpartum clientilor din intreaga tara, o recomanda. de asemenea. „Aceasta carte este abordarea holistica 360 a postpartumului – vocea intelepciunii si a bunatatii care va da putere sa va pregatiti, sa imbratisati si sa prosperati in al patrulea trimestru”, explica ea. „Acoperind totul, de la podeaua pelvina pana la relatia cu partenerul tau, cartea lui Kimberly are sfaturi practice si o incadrare utila pentru aceasta tranzitie uriasa a mintii, inimii si corpului, una care este atat de des minimizata in urgenta culturii noastre de a „reveni inapoi”. ”

Pe acelasi subiect

Recente